E-sport
O spotkaniuE-sport - czyli mistrzostwa w grach komputerowych, przyciągają coraz więcej graczy i widzów. Do 2019 roku światowy rynek e-sportu będzie wart aż 1,1 miliarda dolarów oraz będzie mieć 345 milionów fanów. Podczas spotkania uczestnicy będą mogli uzyskać odpowiedzi na wiele pytań związanych ze sportem elektronicznym, między innymi: Co to jest e-sport? Dlaczego świat zwariował na punkcie sportu e-sportu? Jak zorganizować turniej gier komputerowych? PrelegentPrzemysław Starczynowski student Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach, absolwent Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie. Od sierpnia 2011 do sierpnia 2015 współwłaściciel oraz Project Manager w sdmanagemnt (SDM) grupie graczy zajmującej się organizacją turniejów gier komputerowych. Organizował takie imprezy jak: gram.pl CUP 1, 2 (League of Legends, Hearthstone: Heroes of Warcraft), Japanicon 5 (League of Legends), Pyrkon 2014 (League of Legends), Wodzisław Game Zone (League of Legends), Mokon 5 (League of Legends), Jaworzno Gaming Party 1,2,3 (League of Legends, Fifa 14, Fifa 15, Counter Strike Global Offensive), WSTI Gaming Party 1,2 (League of Legends, Fifa 16, Counter Strike Global Offensive, Hearthstone: Heroes of Warcraft). Pracował dla amerykańskiego i rosyjskiego producenta gier komputerowych (Hi-Rez Studios, Innova Systems). Był członkiem działu IT podczas Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach oraz Ligii Komputronik Gaming 2016 (Rzeszów, Kraków, Poznań). Obecnie pracuje jako Community Manager w gram.pl, największym polskim portalu o grach oraz Informatyk w grupie AWBUD.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Przemysław Starczynowski |